23 септември 2008

Mузиканта - родолюбец Николай Христов - Габровеца се присъединява към нас

"За мен, синовете ми - музиканти и целия оркестър Родолюбие ще бъде удоволствие, ако можем да зарадваме малчуганите. Не знам много за проекта eTwinnig, но щом е за българското - винаги съм насреща. Изпращам ви няколко снимки на оркестър „Родолюбие“ по време на снимки на клиповете ми в най - българското и хубаво място, от което лъха само българщина - Етнографски музей Етъра в град Габрово. Имам идея за в бъдеще да доведем всички дечица, с които работите, да посетят това невероятно място, както и други забележителности от този възрожденски край - за да усетят истински силата на българското. Решил съм да ви направя и клипчета с представянето на българските инструменти - като видове, устройство и кратки изпълнения, за да добият представа децата. Изпращам ви и снимки на основните български народни инструменти: гайда, кавал, гъдулка, тамбура и тъпан. Поздрави на децата от новите им приятели, поздрави на учителите и вашите партньори от другите страни! Желая ви искрено много успехи в новото начинание - Николай Христов -Габровеца, Mузикална къща Родолюбие "
http://www.rodoljubie-bg.com/

1 коментар:

  1. Благодарим ви, приятели! Толкова се радваме, че сте сред нас!Заедно можем всичко!

    ОтговорИзтриване